☰ Menu Prawe Menu ☰
Dom Pomocy Społecznej w Resku

Piątek 25.06.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator do spraw dostępności

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Domu Pomocy Społecznej w Resku wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Dom,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Domu Pomocy Społecznej w Resku w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Koordynator ds. dostępności w Domu Pomocy Społecznej w Resku

Marta Wańcowicz

tel. 690 900 216

email: mwancowicz@powiatlobeski.pl

Wytworzył:
Marta Wańcowicz
(2020-09-23)
Udostępnił:
Przemysław Lisowski
(2020-09-23 07:53:19)
Ostatnio zmodyfikował:
Przemysław Lisowski
(2020-09-23 07:59:47)

 
 
liczba odwiedzin: 751290

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X