☰ Menu Prawe Menu ☰
Dom Pomocy Społecznej w Resku

Piątek 25.06.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Resku

Dom Pomocy Społecznej w Resku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Resku.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • część plików nie jest dostępna cyfrowo

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Marta Wańcowicz.
  • E-mail: mwancowicz@powiatlobeski.pl
  • Telefon: 690 900 216

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Resku
  • Adres: Wojska Polskiego 40, 72-315 Resko
  • E-mail: dps@powiatlobeski.pl
  • Telefon: 91 395 18 30

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Informacje dodatkowe

Ułatwienia

Strony podmiotowe w ramach BIP posiadają następujące ułatwienia:

  • Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
  • Użytkownicy korzystający wyłącznie z klawiatury mogą swobodnie poruszać się po serwisie za pomocą klawisza TAB.
  • W całym serwisie włączony jest tzw. fokus, czyli domyślne oznaczanie aktywnego linka czy pola formularza.
  • Dostępna jest wersja strony z podwyższonym kontrastem, zastosowano przycisk A++ umożliwiający zmianę wielkości tekstu.

Dostępność architektoniczna

Budynek oraz wejścia bez barier architektonicznych – podjazdy dla osób z niepełnosprawnością ruchową wyposażone w poręcze, winda na wszystkie poziomy budynku, platforma pionowa, szerokie korytarze wyposażone w pochwyty, podnośniki sufitowe. Ubikacje i łazienki przystosowane dla osób z niepełnosprawnością fizyczną. Dostęp do ogrodu, ścieżki spacerowe i parking bez barier architektonicznych.

Wytworzył:
Udostępnił:
Przemysław Lisowski
(2019-04-12 08:00:55)
Ostatnio zmodyfikował:
Przemysław Lisowski
(2021-04-07 08:08:54)

 
 
liczba odwiedzin: 751270

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X